Řešení pro záznam osobní komunikace se zákazníky na přepážkách a shopech
Získejte kompletní přehled o interakcích na přepážkách – naše mikrofonní řešení poskytuje kvalitní záznam rozhovorů se zákazníky.
zvýšení kvality služeb
analýza hlasu a textu
speciální režim záznamu
online přístup
Na kamenných pobočkách se uzavírají zákaznické smlouvy a řeší nejrůznější požadavky i dotazy zákazníků. Aby byla péče
o zákazníky co nejlepší, je nezbytné mít i zde nástroje pro efektivní kontrolu a řízení kvality. Zatímco telefonní hovory lze snadno zaznamenat, osobní jednání se zákazníky u přepážek dosud postrádalo spolehlivý a prokazatelný záznam.
Naše řešení tento problém mění. Nahrávání na přepážkách poskytne kompletní a bezpečný záznam, ale také otevírá možnost využívat moderní technologie pro analýzu a zpracování interakcí – stejně jako v kontaktních centrech.
Získejte kompletní přehled o interakcích na pobočkách a shopech.

Vlastnosti
- Systém záznamu využívá unikátní mikrofonní pole, které díky pokročilému zpracování signálu z osmi interních mikrofonů dokáže maskovat nežádoucí okolní zvuky.
- Design mikrofonního pole je zvolen tak, aby působil co nejméně rušivě, jedná se o černý disk o průměru 65 mm a výšce 15 mm.
- Lze nastavovat sektory, ve kterých se nachází mluvčí, lze tedy využít různé pozice na stole.
- Mikrofonní pole velmi dobře odděluje mluvčí, tzn. hlas shop asistenta a zákazníka, což je zásadní vlastnost pro další automatizované zpracování.
- Není třeba žádný další HW, mikrofonní pole se připojuje do PC na přepážce.
- Na uživatelském PC je instalován malý SW driver zajišťující posílání zvukových dat do centrální záznamové jednotky ReDat. Spínání mikrofonů lze realizovat například na základě lístkových systémů (ticketů), manuálně nebo na základě příchozího eventu ze systému třetí strany.
- Veškeré nahrávky jsou centralizovány a lze je zpracovávat tak, jako ostatní záznamy v aplikační platformě ReDat eXperience, všemi moduly Quality Managementu, je možné aplikovat hlasové analýzy včetně modulů umělé inteligence.