ReDat Recording

ReDat TopicTracker

Modul hlasových a textových analýz pro pokročilé zpracování obsahu v interakcích za využití AI.

detekce

témat
 
TermCloud
 
inforating
pokročilá
vizualizace

ReDat TopicTracker, jehož součástí je i DataExtractor, je systémová nadstavba softwarového modulu TopicDetection.
Modul rozšiřuje stávající možnosti definice šablon pro analýzu témat a souhrnu hovorových i nehovorových (textových) interakcí za využití strojového učení.

Modul hlasových a textových analýz pro zpracování obsahu v interakcích za využití AI.

Klíčové vlastnosti

Vlastnosti

  • Definice šablon témat pomocí výběrů hovorů.
  • Tvorba definic nových témat je méně časově náročná.
  • Možnost používat již odladěné dotazy z modulu TopicDetection.
  • Průběžné rozvíjení detekce témat pomocí strojového učení.
  • Pro proces průběžného zvyšovaní přesnosti výsledků, lze využít znalosti všech uživatelů.

Jak TopicTracker funguje

Základní jazykový model zpracuje záznamy, které dané téma obsahují,
i záznamy které téma neobsahují.

Z nich se vytvoří tzv. Tracker, který se následně používá jako třetí možnost definice topiku v modulu TopicDetection (tedy mimo definici souborem a definicí textovým dotazem).

Výhody modulu

Nová metoda tvorby modelu pro detekci témat nevyžadující znalosti skriptovacího jazyka (na rozdíl od modulu TopicDetection).

Analytikovi tak mohou “pomáhat“ všichni kolegové, kteří poslouchají hovory. Ti při své standardní práci mohou označovat hovory, které obsahují zájmová témata (například vložením poznámky) a současně
i záznamy, které dané téma neobsahují. Čím více záznamů bude označeno a přidáno do výběrů pro trénování, tím vyšší bude výsledná přesnost vyhodnocovacího modelu.

Takto natrénované Trackery jsou standardně dostupné v agendě modulu TopicDetection.

Data extractor

Součástí nadstavby TopicTracker je i funkcionalita DataExtractor, která vytváří souhrny z vybraných záznamů. Ty jsou následně dostupné
v detailu záznamu vedle přepisu Speech-to-Text.

Jedná se o experimentální funkcionalitu, která přináší ochutnávku nového rozhraní, které pomocí AI zpracovává záznamy a na základě promptů (AI dotazů) těží data z hovorů (např. číslo smlouvy, odběrné místo, atd.).

Více informací