Služby
Kromě vyvíjených produktů nabízíme i doplňkové služby. Pro bližší nebo specifické informace nás kontaktujte. Rádi Vám sdělíme podrobnosti.
Školení, certifikace a konzultace
Produkty řady ReDat vytváří komplexní systém pro záznam hovorů a Quality Management. Pro jejich 100 % využití připravujeme nejen pro zákazníky, ale i partnerské společnosti semináře a workshopy. Jejich hlavním cílem je zefektivnění správy a provozování systému ReDat.


Instalace
Služba poskytuje instalaci systému, přizpůsobení zákazníkovi a uvedení do provozu. Nedílnou součástí instalace je provedení akceptačních testů. V případě speciálních podmínek a přístupů do sítě provozovatele je možné instalaci nebo některé její části poskytnout i vzdáleně – přes VPN (uvedení systému do provozu přes VPN, vzdálená podpora během akceptačních testů.)
Servisní podpora (SLA)
Opravy chyb SW i HW v předem dohodnutých reakčních časech. Servisní oddělení ReDat je připraveno řešit situace a události jak na místě instalace, tak i vzdáleně prostřednictvím speciálního monitorovacího a dohledového centra.


Maintenance
V rámci Maintenance programu získáte možnost bezplatného upgradu na nové verze SW Produktů ReDat Recording, a.s.
Quality Management Support
Služba zajišťuje úspěšné a efektivní nasazení modulů Quality Managementu a hlasových a textových analýz v prostředí kontaktního centra zákazníka. Jedná se například o moduly QualityChart, VoiceProcessor, TextProcessor, TopicDetection, Reporting atd…


Business Analytics
Business Analytics poskytuje jednorázovou analýzu nahrávek. Služba analyzuje obsah hovorů uskutečněných v kontaktním centru, reportuje způsob vedení cross-sale a up-sale hovorů nebo monitoruje průběh již probíhajících kampaní. Business Analytics umožňuje zákazníkům vyzkoušet potenciál hlasových analýz na vlastních datech, aniž by bylo třeba investovat do nového systému.