



Záznamové systémy
Poskytujeme velice sofistikovaný systém pro záznam hlasu, obrazu a dalších relevantních dat, která jsou automaticky analyzována, aby byla v přehledné a strukturované formě předložena uživatelům systému.
Tento vysoce modulární systém se širokým integračním potenciálem plně pokrývá potřeby záznamu jak v dispečerském segmentu, tak i v sektoru ATM/ATC a na kontaktních centrech.
REDAT
Sofistikovaný systém pro záznam hlasu, obrazu a dalších dat
Řešení pro kontaktní centra
Systém ReDat zaznamenává a analyzuje veškerou komunikaci se zákazníky na kontaktním centru a to nejen hlasovou, ale také textovou a audiovizuální. Systém umožňuje mimo jiné efektivní řízení a měření výkonnosti a je tedy nezbytným osobním i manažerským nástrojem.


Řešení pro dispečinky
Řešení pro ATM/ATC
Do segmentu ATM/ATC dodáváme modulární systém pro záznam a analýzu dat, který byl vyvinut v úzké spolupráci s poskytovateli leteckých navigačních služeb.
