ReDat Recording

Novinka v zákaznickém servisu: Stereo nahrávání Face-to-Face komunikace na přepážkách

Novinka v zákaznickém servisu: Stereo nahrávání Face-to-Face komunikace na přepážkách

Představujeme nové praktické řešení pro zákaznické přepážky, které si rychle získává oblibu u našich zákazníků. Díky instalaci směrového mikrofonu přímo na desku stolu je možné pořizovat stereo záznam obou účastníků rozhovoru a zároveň účinně potlačit okolní hluk. Tato technologie umožňuje nejen bezpečné uchování komunikace, ale i její automatický přepis do textu a hlasovou analýzu, což výrazně pomáhá zvyšovat kvalitu zákaznických služeb.

Naše řešení už využívají přední společnosti – ČEZ, O2 Czech Republic, INNOGY. V ČEZ jsme implementovali systém na 165 přepážkách ve 24 městech, O2 jej nasadilo na stovce pracovišť s plánem dalšího rozšíření, v INNOGY se připravuje provoz na 150 přepážkách. 

Moderní, spolehlivé a prověřené řešení, které pomáhá udržet vysokou kvalitu zákaznické péče ve všech situacích, je nyní připraveno i pro vaše potřeby. Rádi vám naše řešení blíže představíme a seznámíme vás s jeho podrobnostmi a technickým řešením – od popisu fungování až po typy používaných mikrofonů. Obraťte se na nás a zjistěte, jak může tato technologie posunout i vaše zákaznické služby na vyšší úroveň.