Svěřte svůj záznam profesionálům

Jsme firmou s vlastním výzkumem na špičkové úrovni, dlouholetými zkušenostmi a můžeme se pochlubit dlouhou řadou zakázek realizovaných pro významné zákazníky z ČR i celého světa.

Naše řešení

Skip Navigation LinksReDat

„Vždy se snažíme nejnovější vědecké poznatky co nejrychleji zavádět do praxe,
a určovat tím směr vývoje především v oblasti řízení kvality kontaktních center a dispečinků.
Klíčovými prvky vývoje jsou v současné době například analýzy klíčových slov, emocí,
dialog flow, topic detection, speech to text
 nebo implementace umělé inteligence
v podobě samoučících se systémů.“ 

Jiří Kristek, člen představenstva RETIA, a.s.

Který segment vás zajímá?

KONTAKTNÍ CENTRA

KONTAKTNÍ CENTRA

Systém ReDat Vám poskytuje technologicky nezávislá řešení záznamu, Quality Managementu a hlasových analýz pro kontaktní centra všech velikostí. Našimi zákazníky jsou úspěšná komerční kontaktní centra, významní mobilní operátoři, velké banky, důležité utility, ale i soukromé firmy různých segmentů. Více informací o KONTAKTNÍCH CENTRECH 

DISPEČERSKÁ CENTRA

DISPEČERSKÁ CENTRA

Spolehlivé řešení záznamu dispečerské komunikace včetně radiového nebo datového provozu, společně s integrací dispečerských informačních systémů, je jedna ze silných stránek ReDatu. Náš systém najdete u policie, sborů záchranného systému, v dopravě nebo energetice. Více informací o DIPEČINKOVÝCH CENTRECH

ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU

ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. V širokém portfoliu nabízí ReDat pro ATM/ATC řešení, na které se může každý z nás, kdo využívá leteckou dopravu, spolehnout. Více informací ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU.

Záznam, analýza a řízení... ...hlas, screen, data.

Záznam, analýza a řízení...
...hlas, screen, data.

Novinky