Skip Navigation LinksReDat > Služby > Služby podpory (servisní služby)

Služby podpory (servisní služby)

Služby podpory (servisní služby)

Servisní oddělení ReDat je připraveno řešit situace a události jak na místě instalace, tak i vzdáleně prostřednictvím speciálního monitorovacího a dohledového centra. Z předem definovaných služeb si lze vybrat buď komplexní servisní přístup nebo jen úzce cílenou službu.

  • Monitorování systému
  • Vzdálená podpora
  • Definovaná doba reakce
  • Záruka rozvoje systému

Maintenance program

Maintenance program

Díky programu máte nárok na novou verzi (patch, release) SW vybavení zakoupených produktů záznamového systému ReDat jednou ročně. Nedílnou součástí tohoto programu je poskytování technických informací a konzultací pro obsluhu a provoz záznamového systému ReDat v pracovní době 7 – 15 h (telefonicky nebo e-mailem).

MÁM ZÁJEM

Služba Maintenance

Služba Maintenance

Služba obsahuje monitorování a vzdálenou podporu. Započetí prací na obnově je garantováno do čtyř hodin mezi 7.00 a 20.00 včetně víkendů a svátků. Součástí služby je i upgrade ReDat3 Záznamové Jednotky a ReDat eXperience minimálně jednou za rok prostřednictvím VPN.

MÁM ZÁJEM