Skip Navigation LinksReDat > Služby

Služby

Kromě vyvíjených produktů nabízíme i doplňkové služby. Pro bližší nebo specifické informace nás kontaktujte. Rádi Vám sdělíme podrobnosti.

Instalace

Služba poskytuje instalaci systému, přizpůsobení zákazníkovi a uvedení do provozu. Nedílnou součástí instalace je provedení akceptačních testů. V případě speciálních podmínek a přístupů do sítě provozovatele je možné instalaci nebo některé její části poskytnout i vzdáleně - přes VPN (uvedení systému do provozu přes VPN, vzdálená podpora během akceptačních testů.)

  • Instalace systému
  • Provedení akceptačních testů
  • Možnost poskytovat i přes VPN
  • Na míru zákazníkům

Více informací...

Školení, certifikace a konzultace

Produkty řady ReDat vytváří komplexní systém pro záznam hovorů a Quality Management. Pro jejich 100 % využití připravujeme nejen pro zákazníky, ale i partnerské společnosti semináře a workshopy. Jejich hlavním cílem je zefektivnění správy a provozování systému ReDat.

  • Uživatelské školení v rámci implementace
  • Administrátorské školení
  • Certifikace integrace
  • Partnerské, dohledové a obchodní školení

Více informací...

Služby podpory (servisní služby)

Servisní oddělení ReDat je připraveno řešit situace a události jak na místě instalace, tak i vzdáleně prostřednictvím speciálního monitorovacího a dohledového centra. Z předem definovaných služeb si lze vybrat buď komplexní servisní přístup nebo jen úzce cílenou službu.

  • Monitorování systému
  • Vzdálená podpora
  • Definovaná doba reakce
  • Záruka rozvoje systému

Více informací...

Migrace ReDat Aplikační Sever na ReDat eXperience

Pro zajištění plynulého a bezproblémového přechodu mezi aplikačními platformami dvou generací je připravena speciální služba, která zajistí upgrade systému a získání nových funkcionalit bez rizika ztráty dat. Služba Migrace je cenově odstupňována podle aktuálního počtu záznamů v systému nižší generace.

  • Minimalizace rizika přechodu
  • Škálovatelnost služby
  • Záruka zachování dat

Více informací...

Služba Quality Management Support

Službu je možné aplikovat a provozovat na již nainstalovaném a funkčním systému ReDat, který má ukončenou implementaci modulů QM a uživatel systému vlastní akceptační smlouvu. Služba podporuje moduly Quality Managementu systému ReDat, mezi něž lze zařadit například QualityChart , VoiceProcessor, Topic Detection, Reporting atd…

  • Nastavení základních hodnotících formulářů a šablon
  • Celková podpora a přehled o novinkách
  • Návrhy pro rozvoj kontaktního centra
  • Konzultace v oblasti Quality Managementu

Více informací...

Služba Business Analytics

Business Analytics poskytuje jednorázovou analýzu nahrávek. Služba analyzuje obsah hovorů uskutečněných v kontaktním centru, reportuje způsob vedení cross-sale a up-sale hovorů nebo monitoruje průběh již probíhajících kampaní. Business Analytics umožňuje zákazníkům vyzkoušet potenciál hlasových analýz na vlastních datech, aniž by bylo třeba investovat do nového systému.

  • Bez nutnosti investovat do nového systému
  • Bez instalace nebo závazku
  • V rámci služby konzultace a interpretace výsledků

Více informací...