Skip Navigation LinksReDat > Segmenty

Modelová řešení systému ReDat

Díky stovkám implementací systému ReDat víme, jak připravit a nainstalovat co nejefektivnější záznamové systémy. Základní modelová řešení lze přizpůsobit na míru konkrétním podmínkám. ReDat využívají kontaktní centra, dispečinky nebo řízení letového provozu.

Řešení pro kontaktní centra

Pro efektivní řízení, měření a kontrolu výkonnosti kontaktního centra je ReDat nezbytným manažerským nástrojem. Pomůže nejen s analýzou kampaní, vytížeností operátorů, ale rozezná i konkrétní sledované parametry.

  • Zpracování a analýza všech komunikačních kanálů
  • Řízení a rozvoj lidských zdrojů kontaktního centra
  • Zvyšování zákaznické spokojenosti a loajality
  • Dlouhodobý monitoring, ale i aktuální přehled právě probíhající kampaně
  • Pokročilá technologie hlasových analýz

Více informací...

Řešení pro dispečinky

ReDat je vysoce modulární systém se širokým integračním potenciálem. Plně pokrývá potřeby záznamu dispečerských aplikací, a to jak z pohledu telekomunikačních technologií, tak z hlediska softwarových aplikací. Ty mohou být dle zaměření dispečinku velice rozmanité (energetika, doprava, záchranné, hasičské nebo bezpečnostní složky apod.).

  • Kompletní rekonstrukce a vyhodnocování událostí dispečinku
  • Snadná dostupnost dispečerské komunikace
  • Funkce pro analýzu, reporting, školení a šetření mimořádných událostí
  • Snadná integrace s dalšími dispečerskými technologiemi
  • Centrální zálohování dat a správa systému

Více informací...

Řešení pro ATM/ATC

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. ReDat pro ATM/ATC nabízí řešení, na které se lze spolehnout i v tak náročném oboru, jakým je letecká doprava.

  • Centralizace záznamů
  • Záznam operátorských obrazovek 4Kx2K
  • Prostředí webového prohlížeče
  • Časová synchronizace
  • Analýza, reporty, školení a šetření incidentů

Více informací...