Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Loggery > ReDat3 P Záznamová jednotka

ReDat3 P Záznamová jednotka

Pasivní provedení záznamového zařízení pro záznam analogové, digitální a IP telefonie.

ReDat3 P Záznamová jednotka

ReDat3 Pasivní záznamová jednotka je kompaktní zařízení malých rozměrů. Implementuje se do systémů a prostředí, jež vyžadují vysokou úroveň spolehlivosti a kde je současně kladen důraz na minimalizaci nákladů na servis a údržbu. Zařízení neobsahuje točivé části, nevykazuje hluk a je bezobslužné.

  • Ovládání na bázi klient-server
  • Ukládání dat na SSD disk
  • Napájení 16V - 30V, pracovní teplota od -5 do 55 °C
  • Rozměry: 195 x 200 x 101 mm
  • Tiché
 Klíčové vlastnosti
  • Spolehlivý a stabilní záznam hlasu, screenů a datové komunikace
  • Bezobslužný provoz v nepřetržitém režimu 365/7/24
  • Administrativní funkce přístupné z klávesnice systému, ze vzdáleného terminálu nebo po LAN
  • Různé úrovně přístupových práv obsluhy
  • Modulární a škálovatelný - umožňuje současný záznam různých typů rozhraní s odlišnými konfiguracemi
  • Bezpečné uložení dat bez možnosti modifikace nebo zneužití
  • Plně automatický
  • Umožňuje třídění, vyhledávání, filtraci, stahování a přehrávání
  • Integrován do ReDat eXperience, centrálního systému pro konfiguraci, ukládání, analýzu a práci se záznamy

 

ReDat3 Pasivní záznamová jednotka

 

Je digitální záznamové zařízení na principu otevřené architektury průmyslového pasivního počítače s využitím COTS součástí a speciálních interface karet z produkce RETIA. Je určena pro záznam, archivaci a následné prohlížení a přehrávání audio záznamů z komunikačních technologií analogové, digitální a IP telefonie.

Přispívá svou neobvykle nízkou spotřebou k plnění dlouhodobých environmentálních cílů vývoje systému ReDat.

Podporuje záznam obecných dat, která obsahují doplňkové informace k audio záznamům (např. CTI data, události apod.). Modulární koncepce systému umožňuje škálovatelnost záznamových parametrů a typů rozhraní. Konfigurace a přístup na záznamovou jednotku jsou realizovány prostřednictvím centrálního systému ReDat eXperience.

Je plně kompatibilní se všemi instalacemi systému ReDat.

 

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ