ReDat > Produkty > Hlasové analýzy > ReDat VoiceProcessor
Automatické hlasové analýzy a zpracování klíčových slov.
ReDat VoiceProcessor je softwarový modul hlasové analýzy určený výhradně jako nadstavba pro ReDat eXperience. Hlavním cílem aplikace pro analýzu hlasu ReDat VoiceProcessoru, jenž automaticky zpracovává záznamy na základě vzniklých definic, je vytěžit maximum informací z pořízených nahrávek, včetně emoční analýzy hlasu, analýzy klíčových slov, detekce monologů apod.
MÁM ZÁJEM STÁHNOUT PRODUKTOVÝ LIST (PDF)
ReDat VoiceProcessor slouží k vytěžování informací o všech informačních složkách řeči. Sledovány jsou také parametry vzájemné interakce, jako jsou „skákání“ do řeči, rychlost reakcí na nečekané podněty, váhání a jiné.
Záznamový systém ReDat replikuje a archivuje záznamy ze záznamových jednotek a vytváří archiv záznamů. Záznamy je nutné analyzovat ve stereo formátu, kde jsou jednotlivé směry (volající a volaný) odděleny.
Archivovaný hovor je pečlivě přepsán dle nejnovějších verzí slovníků. Každé slovo má svou relevanci a tyto hranice je možné upravovat na základě prostředí, ve kterém se mluva odehrává, tzv. doménová adaptace.
Systém v prvním kole analyzuje nahrávku z hlediska emocí. Byl agent příliš horlivý nebo jsou snad jeho hovory celou dobu směny bez špetky zájmu? Zároveň je podroben analýze volající zákazník. Byl ke konci hovoru veselý? Nebo podrážděný? ReDat VoiceProcessor to zjistí!
Sledovány jsou také parametry vzájemné interakce, jako jsou „skákání“ do řeči, rychlost reakcí na nečekané podněty, váhání a jiné.
Výstupem jsou zpracované grafy a tabulky v přehledných reportech. Ty je možné periodicky zasílat určeným adresátům.
Všechny procesy pracují na základě zadaných parametrů zcela automaticky a tak šetří náklady a čas.
Funkce vyhledávání klíčových slov identifikuje v hovoru pasáže, kde je zmíněna konkrétní informace, např. o produktech konkurence, cenách apod. Detekuje, zda agenti dodržují call skript a postupují dle předepsaných předpisů.
Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi..
VÍCE INFORMACÍ
Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.
Základní funkce systému ReDat je spolehlivý záznam nejrůznějších komunikačních kanálů přenášených na variabilních, mezi sebou často nekompatibilních, technologiích. ReDat disponuje loggery, které dokáží zaznamenat nejen hlas, ale i data nebo obraz. Díky tomu patří ReDat mezi velmi univerzální systémy svého druhu. Každý logger je navíc vybaven nástroji pro integraci se systémy třetích stran, čímž otevírá našim zákazníkům další netušené možnosti.