Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Provoz & Podpora & Bezpečnost > ReDat Verificator

ReDat Verificator

Nástroj na ověření pravosti zvukových dat a ochranu proti manipulaci se záznamy.

ReDat Verificator

Zabezpečení informačních technologií včetně záznamů je v dnešní době nezbytností především pro kvalitní podporu obchodu a fungování celé firmy. RETIA, a.s. vyvinula řešení, které řeší otázky bezpečnosti a nezpochybnitelnosti záznamů. ReDat Verificator je softwarový modul ReDat eXperience, který slouží jako nástroj kontroly pravosti zaznamenaných telefonních hovorů.

  • Nástroj kontroly pravosti zaznamenaných hovorů
  • Vytvoření bezpečnostních „unikátních“ otisků
  • Data ukládána proprietárním způsobem
  • Zabezpečený archiv bezpečných souborů
  • Ověření otisků probíhá v ReDat eXperience

Pokud je v ReDat eXperience aktivována licence pro ReDat Verificator, jsou ke všem archivovaným záznamům vytvořeny „bezpečnostní otisky“, které jsou uloženy (do samostatného souboru) do stejného archivu jako samotný záznam.

Tímto jsou hlasové záznamy zabezpečeny proti zmanipulování a kdykoliv je možné ověřit pravost hlasové nahrávky – to znamená, že nahrávka byla opravdu v daném čase pořízena na konkrétním záznamovém systému a nebyla změněna.

Protože je napodobení tohoto otisku v podstatě nemožné, lze tento soubor později použít k prokazatelnému ověření pravosti záznamu. Ověření záznamu se provádí přímo v prostředí ReDat eXperience.

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

 

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Loggery

Základní funkce systému ReDat je spolehlivý záznam nejrůznějších komunikačních kanálů přenášených na variabilních, mezi sebou často nekompatibilních, technologiích. ReDat disponuje loggery, které dokáží zaznamenat nejen hlas, ale i data nebo obraz. Díky tomu patří ReDat mezi velmi univerzální systémy svého druhu. Každý logger je navíc vybaven nástroji pro integraci se systémy třetích stran, čímž otevírá našim zákazníkům další netušené možnosti.

VÍCE INFORMACÍ