Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Aplikační platforma a Integrace > ReDat SmartConnector

ReDat SmartConnector

Začlenění dat z jiných záznamových systémů do systému ReDat.

ReDat SmartConnector

ReDat SmartConnector přináší zákazníkům svobodu při výběru záznamového systému, přičemž je přívětivý k vašim původním investicím. Je schopný vytěžit data z pořízených nahrávek jiných záznamových systémů a začlenit je do systému ReDat. ReDat SmartConnector je maximálně univerzální a umožňuje určitou míru individuálního přizpůsobení.

  • Převedení stávajících záznamů do systému ReDat
  • Aktivní spolupráce se stávajícím záznamovým systémem
  • Zpracovává a vyhodnocuje záznamy
  • Kompletní databáze a zvukové soubory
  • Vše přístupné v jednom prostředí
Hlavní funkce

Převedení stávajících záznamů do systému ReDat

Kompletní databáze a zvukové soubory jsou přístupné v jednom prostředí systému ReDat.

Aktivní spolupráce se stávajícím záznamovým systémem

Data vznikající na jiném záznamovém systému jsou v definovaném čase přístupná v systému ReDat pro další využití.

Zpracovává a vyhodnocuje záznamy.

V prostředí systému ReDat jsou získané záznamy dále analyzovány nadstavbovými moduly pro analýzu hlasu, hodnocení, reporting atd.

 

Řešení pro zákazníky, kteří:

  • Nahrazují stávající záznamový systém jiných výrobců za záznamový systém ReDat, přičemž chtějí zachovat již do té doby pořízené záznamy
  • Chtějí zachovat stávající záznamový systém, ale zároveň chtějí využívat funkce ReDat eXperience
  • Požadují jednotné pracovní prostředí pro všechny provozované druhy záznamových systémů a v různých lokalitách
Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

 

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Loggery

Základní funkce systému ReDat je spolehlivý záznam nejrůznějších komunikačních kanálů přenášených na variabilních, mezi sebou často nekompatibilních, technologiích. ReDat disponuje loggery, které dokáží zaznamenat nejen hlas, ale i data nebo obraz. Díky tomu patří ReDat mezi velmi univerzální systémy svého druhu. Každý logger je navíc vybaven nástroji pro integraci se systémy třetích stran, čímž otevírá našim zákazníkům další netušené možnosti.

VÍCE INFORMACÍ