ReDat > Produkty > Loggery > ReDat Recorder
ReDat Recorder
Záznamový systém určený pro záznam IP telefonie, screenů a datové komunikace.
ReDat Recorder je profesionální softwarové řešení pro záznam hlasové komunikace z různých komunikačních technologií založený na principu VoIP. ReDat Recorder podporuje i záznam screenů, datové komunikace a obecných dat, včetně doplňkových informací k audio záznamu. ReDat Recorder je provozován na standardních serverových platformách.
- HW nezávislé SW řešení dodávané společně s aplikační nadstavbou ReDat eXperience
- Záznam je realizován využitím standardního Ethernet rozhraní (10 Mbit, 100 Mbit, 1 Gbit)
- Umožňuje současný záznam tisíců kanálů s odlišnými konfiguracemi
- SNMP diagnostika a podpora redundantního řešení
- Bezpečné uložení dat bez možnosti modifikace nebo jejich zneužití
Klíčové vlastnosti
- Plně automatický
- Neintruzivní uživatelské prostředí
- Podpora diagnostiky systému
- Umožňuje současný záznam mnoha kanálů s odlišnými konfiguracemi
- Bezpečné uložení dat bez možnosti modifikace nebo jejich zneužití
- Spolehlivý záznam datové komunikace
- Bezobslužný provoz v nepřetržitém režimu 365/7/24
Kontaktujte nás pro více informací
Systém podporuje záznam:
- aktivní i pasivní způsob u kanálů IP
- screenů (intruzivní/neintruzivní metodou)
- radarových a dohledových dat (ASTERIX)
- VCS/GRS
- data-linku
- HID
Podporované signalizace:
- Unify (IP Trading, OpenStage)
- Alcatel-Lucent (IP DR-link)
- TTC (IP TouchCall)
- RTSP (ED 137b)
- Genesys SIP, DCom
- Avaya, Mitel, Cisco aj.
Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience
Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi..
VÍCE INFORMACÍ
Hlasové analýzy
Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?
VÍCE INFORMACÍ
Quality Management
Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.
VÍCE INFORMACÍ