Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Loggery > ReDat Recorder

ReDat Recorder

Záznamový systém určený pro záznam IP telefonie, screenů a datové komunikace.

ReDat Recorder

ReDat Recorder je profesionální softwarové řešení pro záznam hlasové komunikace z různých komunikačních technologií založený na principu VoIP. ReDat Recorder podporuje i záznam screenů, datové komunikace a obecných dat, včetně doplňkových informací k audio záznamu. ReDat Recorder je provozován na standardních serverových platformách.

  • HW nezávislé SW řešení dodávané společně s aplikační nadstavbou ReDat eXperience
  • Záznam je realizován využitím standardního Ethernet rozhraní (10 Mbit, 100 Mbit, 1 Gbit)
  • Umožňuje současný záznam tisíců kanálů s odlišnými konfiguracemi
  • SNMP diagnostika a podpora redundantního řešení
  • Bezpečné uložení dat bez možnosti modifikace nebo jejich zneužití
Klíčové vlastnosti
  • Plně automatický
  • Neintruzivní uživatelské prostředí
  • Podpora diagnostiky systému
  • Umožňuje současný záznam mnoha kanálů s odlišnými konfiguracemi
  • Bezpečné uložení dat bez možnosti modifikace nebo jejich zneužití
  • Spolehlivý záznam datové komunikace
  • Bezobslužný provoz v nepřetržitém režimu 365/7/24

Kontaktujte nás pro více informací

 

Systém podporuje záznam:
  • aktivní i pasivní způsob u kanálů IP
  • screenů (intruzivní/neintruzivní metodou)
  • radarových a dohledových dat (ASTERIX)
  • VCS/GRS
  • data-linku
  • HID
Podporované signalizace:
  • Unify (IP Trading, OpenStage)
  • Alcatel-Lucent (IP DR-link)
  • TTC (IP TouchCall)
  • RTSP (ED 137b)
  • Genesys SIP, DCom
  • Avaya, Mitel, Cisco aj.

 

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ