Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Loggery > ReDat KMM

ReDat KMM

Systém pro záznam zvuku z prostorových mikrofonů a Human Interface Devices.

ReDat KMM

Externí jednotka, která je určena pro záznam aktivit na periferních zařízeních PC a zvuku z prostorových mikrofonů. Tato jednotka pracuje na principu hardwarového monitoringu komunikace na USB sběrnici periferií. Jedná se zejména o periferie typu myš, klávesnice nebo touchsreen (souhrnně označované jako „Human Interface Devices“ - HID) nebo mikrofon.

  • Záznam a monitorování HID (klávesnice, myš, touchscreeny atd.)
  • Neintruzivní monitoring (elektronika sondy nijak neovlivňuje komunikaci mezi HID a pracovní stanicí)
  • Záznam mikrofonů - volitelně dle směrových charakteristik, frekvenčních rozsahů nebo citlivostí
  • Reprodukce záznamů mikrofonů a HID buď samostatně, nebo časově synchronně
  • Možnost živého příposlechu mikrofonů

Klíčové vlastnosti

Záznam HID

Záznam HID

KMM Box zahrnuje prostředky pro monitorování prvků HID, jako jsou klávesnice, myši nebo touchscreeny, které využívají rozhraní USB. Události HID zařízení (stisk klávesy na klávesnici, směr a intenzita pohybu myši, kliknutí myši, pohyb rolovacího kolečka, pohyb po touchscreenu) jsou pomocí externí jednotky KMM neustále monitorovány. Programové vybavení externí jednotky doplní identifikaci a pomocí transportního protokolu odesílá zpracované události do rekordéru, kde dojde buď k dalšímu zpracování nebo archivaci.

Záznam mikrofonů

Záznam mikrofonů

Záznamový systém ReDat je možné doplnit o vstupy z prostorových mikrofonů. Systém se skládá z jednotlivých mikrofonů a externích jednotek (KMM box). Pro konkrétní aplikaci je možné zvolit mikrofon s požadovanými parametry (směrová charakteristika, frekvenční rozsah, citlivost). Externí jednotka provádí digitalizaci analogového výstupu mikrofonu a pomocí transportního protokolu odesílá zvuková data do rekordéru.

Reprodukce

Reprodukce

Záznamy z mikrofonů a HID zařízení je možné reprodukovat na „replay station“ buď samostatně nebo časově synchronně s jinými typy dat (audio z telefonních nebo radiových komunikačních prostředků, videozáznamy obrazovek pracovních stanic, textová data záznamů datalink, apod.). Vybavení „replay station“ poskytuje i nástroje pro export dat.

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ