Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Loggery > ReDat DVI/DP

ReDat DVI/DP

Neintruzivní záznam DVI-D/DP rozhraní, myši, klávesnice, dotykové obrazovky a mikrofonu.

ReDat DVI/DP

Jednotky ReDat DVI a DP slouží k hardwarovému záznamu datové komunikace na rozhraních DVI-D, DP, USB (HID) a audio záznamu z prostorových mikrofonů. Tato jednotka rozšiřuje možnosti dokumentování a vyhodnocování kritických situací na pracovištích pro řízení technologických a dopravních procesů. Nasazuje se v situacích, které vyžadují technickou bezpečnost (SIL).

  • Záznam na rozhraních DVI-D, DP, USB (HID), audio záznam prostorových mikrofonů
  • Neintruzivní záznam
  • V případě výpadku napájení není ovlivněna činnost monitorovaných rozhraní DVI-D a USB
  • Sledování vytížení záznamového kanálu
  • Možnost živého příposlechu a monitoringu
Klíčové vlastnosti

USB HID

Monitorování provozu na zařízeních USB HID (klávesnice, myš, dotyková obrazovka). Zařízení HID jsou fyzicky připojena k pracovní stanici/pracovišti dispečera přes ReDat DVI/DP.

DVI-D resp. DP

Monitorování provozu na rozhraní DVI-D/DP. Počítačový monitor, který slouží k zobrazení grafických výstupů dispečerských aplikací, je připojen k pracovní stanici/pracovišti dispečera přes ReDat DVI/DP.

Audio

Monitorování audiosignálu z připojeného mikrofonu. ReDat DVI/DP je vybaven XLR konektorem pro připojení externího mikrofonu.

Reprodukce

Záznamy z DVI-D/DP rozhraní, HID zařízení a prostorových mikrofonů je možné reprodukovat na „replay station“ buď samostatně nebo časově synchronně s jinými typy dat (audio z telefonních nebo radiových komunikačních prostředků, videozáznamy obrazovek pracovních stanic, textová data záznamů datalinku, atd.).

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ