Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Quality Management > ReDat Coaching

ReDat Coaching

Modul pro rychlou komunikaci mezi supervizorem a agentem

ReDat Coaching

ReDat Coaching byl vyvinut speciálně na přání zákazníků kontaktních center. Pomáhá zrychlit a zjednodušit komunikaci mezi supervizory a agenty v rámci každodenní práce. Systém je založen na principu vkládání značek do hovorů v přehrávači. Ke značkám lze doplnit libovolnou poznámku. Zároveň je definována skupina osob, které se podle oprávnění zobrazí příslušné poznámky.

  • Jednoduchá a efektivní komunikace mezi supervizorem a agentem
  • Markování zájmových oblastí v hovorech
  • Možnost přímých reakcí agenta či supervizora
  • Propracovaný systém přístupových práv a skupinování
  • Modul využívá GUI ReDat eXperience

ReDat Coaching využívá standardní GUI ReDat eXperience. Pro svou činnost nevyžaduje žádné další podpůrné moduly ani speciální konfigurace. Celý modul se spustí po přidání příslušné licence.

ReDat Coaching je zcela nezávislý na kompresi audia, typu telefonie i způsobu záznamu (mono nebo stereo).

Proces Coachingu

Supervizor kontroluje hovory

Supervizor kontroluje hovory

Supervizor kontroluje předmětné hovory a najde v nich zájmovou oblast. Intuitivně vloží koučovací poznámku do hovoru a vybere, komu všemu si ji přeje zpřístupnit.

Notifikace vybraných uživatelů

Notifikace vybraných uživatelů

U vybraných příjemců koučovací poznámky se zobrazí ve webovém rozhraní systému eXperience indikační ikona upozorňující na novou nepřečtenou poznámku.

Zpřístupnění záznamu

Zpřístupnění záznamu

Záznam, který uživatel dostane, spolu s koučovací poznámkou, se pro něj stane dostupným. A to i v případě, že by jej jinak nemohl v systému pod svým oprávněním byť jen zobrazit.

Reakce na poznámku

Reakce na poznámku

Přijatou koučovací poznámku si příjemci mohou zobrazit, včetně hovoru, kterého se týká. Příjemci koučovací poznámky mají možnost přímé reakce doplněním svého komentáře. Odesláním budou notifikováni všichni zúčastnění.

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Loggery

Základní funkce systému ReDat je spolehlivý záznam nejrůznějších komunikačních kanálů přenášených na variabilních, mezi sebou často nekompatibilních, technologiích. ReDat disponuje loggery, které dokáží zaznamenat nejen hlas, ale i data nebo obraz. Díky tomu patří ReDat mezi velmi univerzální systémy svého druhu. Každý logger je navíc vybaven nástroji pro integraci se systémy třetích stran, čímž otevírá našim zákazníkům další netušené možnosti.

VÍCE INFORMACÍ