Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Aplikační platforma a Integrace > ReDat API

ReDat API

Dokumentované rozhraní pro integraci systému ReDat s aplikacemi dalších výrobců.

ReDat API

ReDat Aplikační Integrace (ReDat API) poskytuje podporované rozhraní pro integraci funkcí a dat záznamového systému ReDat do prostředí jiných aplikací (CRM, IS apod.). Jedná se o licencovaný modul pro ReDat eXperience. ReDat API představuje soubor knihoven a skriptů bez uživatelsky přístupného rozhraní.

  • Soubor knihoven a skriptů
  • Volání URL funkcí - http komunikace
  • Otevřený pro vývoj, lze doplnit další funkce podle požadavku zákazníka
  • Přehrávání záznamů z prostředí cizích aplikací
  • Součástí produktu je dokumentace s příklady použití
 Klíčové vlastnosti
  • Soubor knihoven a skriptů
  • Volání URL funkcí - http komunikace
  • Otevřený pro vývoj, lze doplnit další funkce podle požadavku zákazníka
  • Možnost volby protokolu pro příjem eventu API (TCP/UDP)
  • Umožňuje doplňovat data obsažená v eventech dle požadavku zákazníka
  • Přehrávání záznamů z prostředí cizích aplikací
  • Vytváření odkazů (ID) do databáze ReDat®
  • Download záznamů a databáze
  • Synchronizace systémového času ze záznamového systému ReDat®
  • Založení záznamů a změn v databázi v reálném čase prostřednictvím TCP komunikace/UDP paketů
  • Součástí produktu je dokumentace s příklady použití

 

Další produkty, které by vás mohly zajímat
ReDat eXperience

Obsahuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů a Quality Management kontaktních center, včetně hlasových analýz a záznamu screenu agentů. Nabízí možnosti členění uživatelů i záznamových zdrojů. Ovládání je přívětivé k uživateli, čímž se zefektivní práce s aplikacemi.. 

VÍCE INFORMACÍ

 

Quality Management

Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

VÍCE INFORMACÍ

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku?

VÍCE INFORMACÍ

Loggery

Základní funkce systému ReDat je spolehlivý záznam nejrůznějších komunikačních kanálů přenášených na variabilních, mezi sebou často nekompatibilních, technologiích. ReDat disponuje loggery, které dokáží zaznamenat nejen hlas, ale i data nebo obraz. Díky tomu patří ReDat mezi velmi univerzální systémy svého druhu. Každý logger je navíc vybaven nástroji pro integraci se systémy třetích stran, čímž otevírá našim zákazníkům další netušené možnosti.

VÍCE INFORMACÍ