Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Quality Management

Quality Management

Quality Management

Základem úspěchu každého kontaktního centra nebo dispečinku je systematické hodnocení kvality práce agentů a neustálé zlepšování jejich schopností. Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

  • Efektivní nástroj řízení agentů
  • Zvyšování produktivity kontaktních center
  • Možnost kontroly nad obsahem hovorů
  • Dlouhodobé sledování trendů v kvalitě služeb
  • Management spokojenosti a loajality zákazníků

ReDat Coaching

ReDat Coaching byl vyvinut speciálně na přání zákazníků kontaktních center. Pomáhá zrychlit a zjednodušit komunikaci mezi supervizory a agenty v rámci každodenní práce. Systém je založen na principu vkládání značek do hovorů v přehrávači. Ke značkám lze doplnit libovolnou poznámku. Zároveň je definována skupina osob, které se podle oprávnění zobrazí příslušné poznámky.

  • Jednoduchá a efektivní komunikace mezi supervizorem a agentem
  • Markování zájmových oblastí v hovorech
  • Možnost přímých reakcí agenta či supervizora
  • Propracovaný systém přístupových práv a skupinování
  • Modul využívá GUI ReDat eXperience

Více informací...

ReDat QualityChart

ReDat QualityChart je softwarový modul určený výhradně jako nadstavba pro ReDat eXperience. Jde o nástroj pro hodnocení úrovně práce agentů, který je využíván pro systematické bodování kvality jejich práce se zřetelem na odbornost agenta a na požadavky a reakci zákazníka.

  • Zrychluje práci hodnotitele
  • Přístup k funkcím hodnocení a výsledkům hodnocení je řízen uživatelskými právy
  • Je založen na otevřeném formátu hodnotících formulářů (ty jsou plně modifikovatelné)
  • Umožňuje hodnocení hovorových i nehovorových interakcí (e-maily, chat atd.)
  • Možnost editace způsobu výpočtu výsledného skóre hodnocení

Více informací...

ReDat Reporting

ReDat Reporting je softwarový modul určený výhradně jako nadstavba pro ReDat eXperience. Tento analyticko-reportovací modul slouží k sestavování pokročilých analýz a k jejich následnému grafickému zobrazení, archivaci nebo k odeslání na příslušný e-mail.

  • Tvorba a analýza různých typů reportů, přehledů a hlášení
  • Jednorázové nebo pravidelné reporty
  • Šablony sestaveny na základě odborných poznatků
  • Možnost tvorby vlastních šablon
  • Zpracování vlastních dat i dat ze systémů třetích stran

Více informací...