Skip Navigation LinksReDat > Produkty > Hlasové analýzy

Hlasové analýzy

Hlasové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku? Hlasové analýzy systému ReDat řeší všechny tyto požadavky, a mnohé další.

  • Automatické vytěžování informací ze záznamů
  • Využití technologie Speech-to-text
  • Detekce plynulosti řeči
  • Emoční analýzy záznamů hovorů
  • Podpora VAD a SAD

ReDat TopicDetection

ReDat TopicDetection je softwarový modul hlasové analýzy určený výhradně jako nadstavba pro ReDat eXperience. Modul ReDat TopicDetection je určen pro analýzu kontextu a obsahu příchozích i odchozích hovorových interakcí. Tyto analýzy mají prakticky neomezené možnosti využití, jeden z nejběžnějších výstupů je detekce „témat hovoru“, popisující základní nosnou informaci ve volání (např. nabídka příslušného produktu zákazníkovi).

  • Analýza kontextu a obsahu hovorů
  • Detekce nosné informace hovorů
  • Výsledky detekce jsou dostupné online
  • Zobrazení v Term Cloud pro maximální efektivitu a přehlednost
  • Instalace modulu je škálovatelná, integrovaná s ReDat eXperience

Více informací...

ReDat VoiceProcessor

ReDat VoiceProcessor je softwarový modul hlasové analýzy určený výhradně jako nadstavba pro ReDat eXperience. Hlavním cílem aplikace pro analýzu hlasu ReDat VoiceProcessoru, jenž automaticky zpracovává záznamy na základě vzniklých definic, je vytěžit maximum informací z pořízených nahrávek, včetně emoční analýzy hlasu, analýzy klíčových slov, detekce monologů apod.

  • Vyhledávání klíčových slov a frází
  • Kompletní emoční analýza agenta a zákazníka
  • Analýza průběhu hovoru (rychlost reakcí, váhání, ...)
  • Grafické výstupy analýz
  • Reporty pro různé úrovně managementu

Více informací...

ReDat VoiceTracker

Hlasová biometrie v systému ReDat je zajišťována modulem ReDat VoiceTracker. Jedná se o modul sloužící k ověřování identity, který je úzce spojen se serverem ReDat eXperience. Celý systém s hlasovým modulem je plně integrován s informačními systémy kontaktního centra nebo dispečinku a s dalšími moduly systému ReDat.

  • Ověření člověka pouze na základě hlasu
  • Biometrie nemá souvislost s kontextem zaznamenaného hovoru
  • Fraud detection – ošetření podvržení nahrávky
  • Monitoring počtu hovorů a jejich časování z konkrétních čísel
  • Úspora času při verifikaci

Více informací...