Svěřte hlasový záznam profesionálům

Jsme společností, která disponuje vlastním špičkovým výzkumem, týmem profesionálů s dlouholetými zkušenostmi a celou řadou referenčních zakázek realizovaných jak v České republice, tak po celém světě.

Naše řešení

Skip Navigation LinksReDat

„Nejnovější vědecké poznatky zavádíme co nejrychleji do praxe a zároveň vytváříme trendy v oblasti řízení kvality kontaktních center a dispečinků. Za významné počiny můžeme v současné době označit analýzu klíčových slov a emocí, dialog flow, topic detection, speech to text nebo implementaci umělé inteligence v podobě samoučících se systémů.“ 

Jiří Kristek, člen představenstva RETIA, a.s.

Která oblast Vás zajímá?

KONTAKTNÍ CENTRA

KONTAKTNÍ CENTRA

Systém ReDat poskytuje technologicky nezávislá řešení záznamu, Quality Managementu a hlasových analýz pro kontaktní centra všech velikostí. Záznamový systém běžně využívají např. úspěšná komerční kontaktní centra, významní mobilní operátoři, velké banky, tzv. utilitní společnosti, ale i soukromé firmy z různých segmentů. Více informací o KONTAKTNÍCH CENTRECH.

DISPEČERSKÁ CENTRA

DISPEČERSKÁ CENTRA

Spolehlivé řešení záznamu komunikace mezi dispečery včetně radiového nebo datového provozu je společně s integrací dispečerských informačních systémů jednou ze silných stránek ReDatu. Náš systém je standardně aplikován u policie, sborů záchranného systému, v oblasti dopravy nebo energetiky. Více informací o DIPEČINKOVÝCH CENTRECH.

ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU

ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. ReDat umožňuje krátkodobou i dlouhodobou archivaci záznamu, synchronní přehrávání několika kanálů najednou či záznam obrazovek dispečerů leteckého provozu. Více informací o ŘÍZENÍ LETOVÉHO PROVOZU.

Záznam, analýza a řízení... ...hlas, screen, data.

Záznam, analýza a řízení...
...hlas, screen, data.

Novinky