Skip Navigation LinksÚvodní strana

Záznam, analýza a řízení kvality hovorových interakcí

 

… hlas, screeny,
alternativní komunikační kanály, …
 

Poskytujeme technologicky nezávislá řešení záznamu, quality managementu a hlasových analýz pro kontaktní centra všech velikostí. Našimi zákazníky jsou významní mobilní operátoři, velké banky, důležité utility a úspěšná komerční call centra.

Spolehlivé řešení záznamu dispečerské telefonní komunikace a radiového provozu, společně s integrací dispečerských informačních systémů, je jedna ze silných stránek ReDatu. Náš systém najdete u policie, sborů záchranného systému, v dopravě nebo energetice.

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. V širokém portfoliu nabízí ReDat pro ATM/ATC řešení, na které se může každý z nás, kdo využívá leteckou dopravu, spolehnout.

„Vždy se snažíme nejnovější vědecké poznatky co nejrychleji zavádět do praxe, a určovat tím směr vývoje především v oblasti řízení kvality kontaktních center a dispečinků. Klíčovými prvky vývoje jsou v současné době například analýzy klíčových slov, emocí, dialog flow, topic detection, speech to text nebo implementace umělé inteligence v podobě samoučících se systémů.“ 

Jiří Kristek, člen představenstva RETIA, a.s.
 

Novinky

Podporujeme a účastníme se Pardubického vinařského půlmaratonu

Naše společnost se stala již tradičním sponzorem Pardubického vinařského půlmaratonu. Jsme rádi, že můžeme i letos podpořit takto významnou sportovní a společenskou událost v našem kraji.

Závodu se zúčastní i běžci z řad naší společnosti. Přejeme jim dobrý krok a radost ze sportovního zážitku.

15. ročník konference Cisco Connect

Vážení obchodní přátelé,

naše společnost je již tradičním technologickým partnerem konference Cisco Connect a ne jinak tomu bylo i v letošním ročníku.

Konference proběhla 15. 4. 2014 v Clarion Congress Hotelu v Praze. Představili jsme zde letošní technologické novinky systému ReDat®.

Úspěšné ATM testování podle EUROCACE ED137B

Vážení obchodní přátelé,

naši specialisté otestovali ReDat® VoIP produkty v prostředí VOTER 2.1.3. Produkty odpovídají normě EUROCAE ED 137B a jsou interoperabilitní pro komponenty VoIP ATM.

Naše úspěšná certifikace - Avaya DevConnect Technologický Partner

Vážení obchodní přátelé,

s potěšením bychom Vám chtěli oznámit, že naše společnost úspěšně dokončila Avaya DevConnect Compliance Testing a ReDat® řešení bylo uznáno jako oficiálně plně vyhovující podle Avaya DevConnect technického týmu.

Call Centra 2014 - Efektivní řízení k maximalizaci úspěchu

Srdečně Vás zveme na konferenci Call Centra 2014, která se uskuteční pod záštitou Institutu pro mezinárodní výzkum v České republice. V rámci odborného programu také vystoupí vedoucí obchodního oddělení ReDat, pan Ing. Luboš Sádlo se svou prezentací na o hlasové biometrii.

Termín: 15. - 16. dubna 2014
Místo konání: Holiday Inn Prague Congress Centre

1 2 3 4 5