Skip Navigation LinksÚvodní strana

Záznam, analýza a řízení kvality hovorových interakcí

 

… hlas, screeny,
alternativní komunikační kanály, …
 

Poskytujeme technologicky nezávislá řešení záznamu, quality managementu a hlasových analýz pro kontaktní centra všech velikostí. Našimi zákazníky jsou významní mobilní operátoři, velké banky, důležité utility a úspěšná komerční call centra.

Spolehlivé řešení záznamu dispečerské telefonní komunikace a radiového provozu, společně s integrací dispečerských informačních systémů, je jedna ze silných stránek ReDatu. Náš systém najdete u policie, sborů záchranného systému, v dopravě nebo energetice.

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. V širokém portfoliu nabízí ReDat pro ATM/ATC řešení, na které se může každý z nás, kdo využívá leteckou dopravu, spolehnout.

„Vždy se snažíme nejnovější vědecké poznatky co nejrychleji zavádět do praxe, a určovat tím směr vývoje především v oblasti řízení kvality kontaktních center a dispečinků. Klíčovými prvky vývoje jsou v současné době například analýzy klíčových slov, emocí, dialog flow, topic detection, speech to text nebo implementace umělé inteligence v podobě samoučících se systémů.“ 

Jiří Kristek, člen představenstva RETIA, a.s.
 

Novinky

Nová verze ReDat® eXperience 2.32

Vážení partneři,

s radostí Vám oznamujeme, že jsme pro Vás opět uvolnili novou verzi ReDat® eXperience – správce Vašich záznamových systémů. Stejně jako předchozí verze, i tato nová opět nabízí několik vylepšení a novinek. 

ReDat Brunch Slovensko

Bylo nám ctí ve spolupráci se společností SPINET a.s. uspořádat pro naše obchodní partnery tradičně pořádaný ReDat® Brunch. Tentokrát jsme toto setkání uspořádali v Bratislavě dne 13.10.2016 a prodiskutovali otázky aktuálního nahrávání hovorů a screenů, debatovali jsme nad problematikou zefektivnění provozu kontaktních center a zlepšení práce jejich agentů. V neposlední řadě jsme se zastavili nad tématem analýzy emocí, detekování konfliktů a dalších negativních jevů v hovorech.

Gitex 2016

Navštivte nás na stánku 36. ročníku technického veletrhu a konference v Dubaji.

Alcatel-Lucent Enterprise OpenDay 2016

I v letošním roce jsme rádi přijali pozvání na akci ALE Open Day, která se uskuteční 11.10.2016 v Kaiserštejnském paláci v centru Prahy.

InnoTrans 2016

Přijďte se podívat na náš stánek!

1 2 3 4 5