Skip Navigation LinksÚvodní strana

Záznam, analýza a řízení kvality hovorových interakcí

 

… hlas, screeny,
alternativní komunikační kanály, …
 

Poskytujeme technologicky nezávislá řešení záznamu, quality managementu a hlasových analýz pro kontaktní centra všech velikostí. Našimi zákazníky jsou významní mobilní operátoři, velké banky, důležité utility a úspěšná komerční call centra.

Spolehlivé řešení záznamu dispečerské telefonní komunikace a radiového provozu, společně s integrací dispečerských informačních systémů, je jedna ze silných stránek ReDatu. Náš systém najdete u policie, sborů záchranného systému, v dopravě nebo energetice.

Segment ATM/ATC vyžaduje po záznamovém systému nejen odpovídající kvalitu, ale i maximální stabilitu a bezpečnost. V širokém portfoliu nabízí ReDat pro ATM/ATC řešení, na které se může každý z nás, kdo využívá leteckou dopravu, spolehnout.

„Vždy se snažíme nejnovější vědecké poznatky co nejrychleji zavádět do praxe, a určovat tím směr vývoje především v oblasti řízení kvality kontaktních center a dispečinků. Klíčovými prvky vývoje jsou v současné době například analýzy klíčových slov, emocí, dialog flow, topic detection, speech to text nebo implementace umělé inteligence v podobě samoučících se systémů.“ 

Jiří Kristek, člen představenstva RETIA, a.s.
 

Novinky

Kontrolně analytické centrum dokončeno

Společně s firmou ČD – Telematika, pro kterou jsme realizovali unikátní významnou subdodávku,  jsme úspěšně dokončili výstavbu Kontrolně analytického centra řízení dopravy (KAC) pro SŽDC. Jde o projekt, který pomáhá při dálkovém řízení železniční dopravy a který v souladu s evropskými trendy vytváří předpoklady pro postupné zavádění centralizovaného dálkového řízení provozu v rámci celé železniční sítě ČR.

Postřehy z Czech Raildays 2016

Minulý týden jsme se zúčastnili Mezinárodního veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železniční a městské kolejové dopravy Czech Raildays 2016 v Ostravě. 

Asociace inkasních agentur

V minulém týdnu jsme ve spolupráci s Asociací inkasních agentur uspořádali workshop na téma „Co lze automatizovaně získat z nahraných hovorů“. Petr Novák spolu s Petrem Bucherem posluchače aktivně zapojili do diskuze na téma, proč vlastně nahrávat telefonní hovory, screeny agentů a další data. Předmětem diskuze byl rovněž význam emočních analýz, dodržování callscriptů nebo detekce negativních jevů, jako jsou konflikty či výhrůžky.

CZECH RAILDAYS 2016

Již příští týden se s námi můžete setkat v Ostravě na Mezinárodním veletrhu drážní techniky, výrobků a služeb pro potřeby železniční a městské kolejové dopravy Czech Raildays 2016. 

Účastníme se sportovních akcí

Jako každý rok, i letos jsme podpořili mnohé sportovní události. Z nedávno konaných bychom rádi zmínili Pardubický vinařský půlmaraton a Pernštejnskou desítku, které se uskutečnily dne 16.4.2016 v Pardubicích a dále pak Pardubickou devítku konanou dne 27.4.2016 v centru města.

1 2 3 4 5